.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

جزوه طراحی خطوط انتقال

قبل از اینکه لینک دانلود جزوه طراحی رو بزارم باید به اطلاعتون برسونم در تماسی که با استاد داشتیم عرض کردند که سوالات با نمونه سوال داده شده فرق می کند و امتحان دارای سوال تشریحی و مسئله می باشد و همه فرمول ها ی لازم داده خواهد شد . 



جزوه طراحی خطوط انتقال در ۲ فایل فشرده با حجم کلی ۲۶.۶ مگا بایت با فرمت pdf


http://s1.picofile.com/file/6798427562/download.png  دریافت قسمت اول                                   http://s1.picofile.com/file/6798427562/download.png  دریافت قسمت دوم

نمونه سوالات طراحی خطوط

نمونه سوالات طراحی خطوط استاد رضوانی در ۱ برگ و ۲ صفحه شامل ۵ سوال


برای مشاهده صفحه ۱ اینجا و برای مشاهده صفحه ۲ اینجا کلیک کنید .

معرفی ماشین حساب

برای رشته های مهندسی در مقطع کارشناسی ماشین حساب fx-991 Es و fx-991 Es Plus  کاسیو مناسب هست . قیمت هم با گارانتی و دفترچه فارسی در حدود 22000 تا 25000 تومن هست . اگه خریدید سعی کنین با دفترچه فارسی بخرین  چون کار زیادی ازش میاد.این ماشین حساب صورت مسئله و حاصل رو می تونه با هم نشون بده, در کل ماشین حساب خوب و کار راه اندازی هست . اگه برای ارشد هم می خوایین ماشین حسابی استفاده کنین باید روی ماشین حساب های بالای 150 تومن حساب کنین!


ادامه مطلب ...

خطوط با عایق گازی GIL

GIL یا خطوط انتقال با عایق گازی، نسل جدیدی از خطوط انتقال انرژی هستند که قادر به انتقال توانهای بیش از 2500 مگاولت آمپر با کمترین تلفات (0011/0 درصد قدرت انتقالی) و با ضریب اطمینان بالا هستد. ایجاد تغییر ساختار در شبکه های برق و مکانیزمهای جدید بازاریابی باعث گردیده است تا شرکتهای بهره برداری شبکه متمایل به افزایش توان انتقال گردند. از آنجا که احداث خطوط هوایی چهره ناخوشایند ی به شهرها و مناطق مسکونی می دهد، لزوم تجدید نظر در طراحی ها، ایده سیستم انتقال انرژی GIL را عرضه نموده است.


برای دریافت کل مقاله اینجا کلیک کنید .

نوع فایل : PDF

حجم فایل : 2.96 مگا بایت

پسورد : www.powerelectrical.tk