.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

سوالات پروژه آز کنترل

از آنجایی که وقتی فایل سوالات پروژه آز کنترل آقای مهندس ناصح رو دانلود کردم فونتش جوری بود که آفیس ۲۰۰۷ نخوند شاید هم به خاطر نوع ویندوز بوده که نخونده. من نسخه pdf این فایل رو البته با اجازه مهندس میگذارم تا اگه شما هم به مشکل من برخورده اید از از اینجا بتونید به سوالات دسترسی پیدا کنین.


برای دریافت سوالات پروژه آز کنترل اینجا کلیک کنید .

اثر کرونا

حتما همه با اثرات مخرب کرونا آشنا هستید. در اینجا چند فیلم که با دوربین مخصوص اثر کرونا را روی خطوط نشان می دهد براتون گذاشتم من که برام جالب بود, امیدوارم ازش استفاده کنین!


برای دریافت در یک فایل فشرده اینجا کلیک کنید.

پسورد : ندارد!

لغات فنی رشته برق

در قسمت ادامه مطلب لغات فنی رشته برق قرار دادم که حدود ۸۰۰ لغت میباشد.

 برای مشاهده کل لغات به قسمت ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

آزمایشگاه عایق

 یه کلیپ مربوط به آزمایشگاه عایق ها و فشار قوی پیدا کردم بد نیست شما هم ببینین!


ما که آزمایشگاهشو نداریم لاقل فیلمشو دیده باشم


        فایل با فرمت mp4 را  از اینجا دریافت کنید.

بزرگترین توربین بادی جهان

شرکت بزرگ وستاز که در زمینه ی تحقیقات و ساخت توربین های بادی و همچنین استفاده از انرژی باد فعالیت می کند، از طرح آخر خود یعنی بزرگترین توربین بادی دور از ساحل پرده برداری کرد. این توربین بادی که قطر روتور آن 164 متر است، ظرفیت طول برق آن 7 مگاوات است. وستاز V164 که طول هر کدام از پره های آن 80متر است.

راسخون: شرکت بزرگ وستاز که در زمینه ی تحقیقات و ساخت توربین های بادی و همچنین استفاده از انرژی باد فعالیت می کند، از طرح آخر خود یعنی بزرگترین توربین بادی دور از ساحل پرده برداری کرد. این توربین بادی که قطر روتور آن 164 متر است، ظرفیت تولید برق آن 7 مگاوات است. "وستاز V164 "که طول هر کدام از پره های آن 80متر است.

ادامه مطلب ...

جزوه تاسیسات-فصل ایمنی در برق

جزوه تاسیسات-فصل ایمنی در برق که خودم درست کردم و کنفرانسش رو هم دادم!


  فایل رو از اینجا دانلود کنین!