.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

قابی برای اتصال لنزهای عکاسی به آی-فن


عکاسی حرفه ای با گوشی مهندسان شرکتی در آمریکا قاب تبدیلی را برای گوشی های آی-فن ابداع کرده اند که امکان اتصال انواع لنزهای SLR را به دوربین این گوشی های هوشمند فراهم می کند.

تردیدی وجود ندارد که در دسترس ترین ابزار برای شکار لحظه ها دوربین تلفنهای همراه و هوشمند است، شاید این بتواند دلیل مناسبی برای توضیح رتبه دوم آی-فن در بارگذاری تصاویر بر روی وب سایت Flickr باشد، دوربین این گوشی هوشمند یکی از سه دوربین برتر در میان تلفنهای همراه به شمار می رود.

 

در کنار برنامه های جانبی متعددی که برای افزودن جلوه های ویژه عکسهای ثبت شده توسط آی-فن وجود دارد، سخت افزارهای فراوانی نیز برای بهبود این تصاویر ساخته شده اند. جدید ترین نمونه این سخت افزارها پایه لنز SLR آی-فن است که توسط شرکتی به نام Photojojo تولید شده است.

 

این پایه در واقع قابی برای آی-فن است که می تواند به عنوان مبدل لنز دوربین این گوشی به لنزهای F نیکن و لنزهای EF کانن به کار گرفته شود. این قاب آلومینیومی مستحکم می تواند امکان استفاده از انواع لنزها ( تله، واید، فیش آی، ماکرو) را برای کاربر فراهم آورد.

 

البته نبودن آینه در دوربین آی-فن به این معنی است که تصاویری که با استفاده از لنزها به ثبت می رسند وارونه خواهند بود، اما در عوض می تواند عمق میدان و بزرگنمایی را به تصاویر آی-فن هدیه دهد. البته استفاده از این لنزها و محدودیتهایی از قبیل از دست رفتن درخشش عکسها نیز وجود دارد که با استفاده از نرم افزار مناسب قابل رفع است.

 

بر اساس گزارش گیزمگ، شرکت تولید کننده این قاب زمان عرضه آن را در اواسط ماه آگوست و قیمت آن را 249 دلار اعلام کرده است:

منبع:سایت کنجکاو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد